A démonok sosem sírnak...

amatőr író vagyok (MÉG), a blogon található irományok az ÉN műveim, tilos őket másolni, vagy kisérletet tenni rá. "Amíg érez a kezed, amíg néha még rám vársz, Egy mozdulatban, egyszer majd újra megtalálsz…"(Dzsungel könyve)

Utolsó kommentek

Archívum

HTML

BOYS LIKE GIRLS - 5/2

2008.10.12. 13:00 | Lady_Lora | Szólj hozzá!

ITT A MÁSIK FELE:

-          És nem hittem volna, hogy Black ennyire otthon van a hörgésben. 
-          Hát meglepődtem.
-          Én is. 
-          Álmos vagyok.
-          Én is.
-          Jó éjszakát.
-          Neked is, Lily, neked is. 
 
Lily pillanatokon belül elaludt, de nekem nem jött a szememre álom. Feküdtem csak ott mellette, mozdulatlanul, nyitott szemekkel, és nem tudtam kiverni a fejemből azt a képet, ahogy Sirius Black nézett le rám, ugyanis jó másfél fejjel volt csak nálam magasabb. A fekete póló, a feltűrt ujjaival, kiemelte az izmait, szabadon hagyva a bicepszét és egyéb szépségeket. A nyakában lógott az a csodálatos, polírozott, metálosan csillogó elektromos gitár. A szemébe hulló, éjfekete hajfürtök, amik a vállát is ellepték, és azok a fekete szemek… basszus ne már! Megszólalt a vészcsengő a fejemben, hogy ezt nem szabad. De furcsa mód, nem akart elhallgatni. 
Aztán pár perc után rájöttem, hogy csak sms-t kaptam. Annak a csengését hallottam a fejemben újra és újra lejátszva. 
 
Lily kómásan felemelte a fejét. Lefejelte az ébresztőórát, nem volt teljesen magánál, de azonnal vissza is hanyatlott a párnára, és újra elaludt. 
Odaléptem, az ablakmélyedésez, mert ott hagytam az övtáskámat. Közben még mindig nem voltam túlságosan álmos, úgy döntöttem, felülök a párkányra, és nézem a holdat, miközben kíváncsian elővadásztam a mobilom, és megnéztem az üzenetet. 
 
Most itt ülünk egy kocsmában, nem messze a hatvanas úttól. Úgy szeretném, ha idejönnél. Evans nem érdekel, és James sem. Csak te gyere. Kérlek.
 
Black nem írta alá, ahhoz már lusta volt, vagy túlságosan is józan. 
 
Nem lehet. Már éppen aludtunk. Én most itt vagyok Lilyéknél. Nem megy, Black, kérlek, hagyj békén. Hayley
 
Eltettem a telefont, arra gondolva, hogy erre biztos nem ír vissza semmit sem. Pedig visszaírt. 
 
Emlékezz rám, mikor fúj a szél, emlékez, mikor minden véget ér, nézz rám, fogd meg a kezem, szorítsd meg bátran, míg lehunyom a szemem.
 
Ismertem a dalszöveget, és nem haboztam neki visszaírni a folytatását: 
 
Emlékezz, mennyire szerettél, mennyire fájt, mikor elmentél, nézz rám, fogd meg a kezem, szorítsd bátran, míg lehunyom a szemem. 
 
Erre már tényleg nem tudott volna mit visszaírni, és már éppen bújtam volna vissza az ágyba, amikor megint kaptam egyet. 
 
Rendben. Most békén hagylak, de hétfőtől nem foglak hagyni. Azért sajnálom, hogy így alakult az este…
Az arizónai haverodat illetőleg, meg ismerem, csak hogy megnyugtassalak. David Kennedy. Nagydarab, verekedős, aki utálja a punkokat. Tavaly ott volt a koncertünkön a baráti körével. Vele ne fenyegess, sőt semmivel sem. Jó éjt!
 
Kicsit ledöbbentem, talán sikerült megsértenem. De aztán nem írtam vissza neki. Legyen csak rossz napja. Nem vagyok hajlandó előtte megalázni magamat, sőt senki előtt sem. Tudok magamra vigyázni. Azt hiszem, ezt ár mondtam. De érdekel is engem. Majd akkor talán beadom neki a derekam, ha Lily Evans elkezd járni James Potterrel. Különben meg soha. 
Azért egy kicsit szíven ütött, hogy ismeri Davidet. Most kivel fenyegetem halálra? 
Viszont ha igazat beszél, akkor hétfőtől bujkálni kényszerülök. Nem az, hogy félek a fajtájától, csak zavar. Irritál. Mit tehetnék? De ugyanakkor meg… Egyáltalán ezt sem tudom, mit akar tőlem! Illetve vannak tippjeim, de azok meg olyanok, hogy, magamnak is szégyellek róla beszélni… Hát még hogy azokon filózzak!
 
Aztán kikapcsoltam a telefont, mint éjszakára mindig, fülembe dugtam az mp3at, és feltekertem teljes hangerőre azt a számot, amit elénekeltek. Amit mindennél jobban szerettem. Amivel kellemes meglepetést okoztak… főleg Black. És elalvás előtt, az jutott eszembe, hogy hé! Mért nem ugrott be félmeztelenül a közönség közé?
 
 
[:.……………………………….:]
*franciául: Soha, kicsim? Soha? (Remélem franciául is így van:P)
** Tarja Turunen – Nightwish egykori énekese.
*** Matthew Tuck – Bullet for My Valentine énekese.
**** Bullet for my Valntine – Tears Don’t fall
*****Axl Rose – Guns ’N Roses énekese.
 
 
 

Címkék: boys like girls

A bejegyzés trackback címe:

https://devilnevercry.blog.hu/api/trackback/id/tr88709710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása