A démonok sosem sírnak...

amatőr író vagyok (MÉG), a blogon található irományok az ÉN műveim, tilos őket másolni, vagy kisérletet tenni rá. "Amíg érez a kezed, amíg néha még rám vársz, Egy mozdulatban, egyszer majd újra megtalálsz…"(Dzsungel könyve)

Utolsó kommentek

Archívum

HTML

Silent Hill 3 - végigjátszás

2008.10.13. 21:44 | Lady_Lora | 1 komment

Csak, hogy bemutathassam egyik kedves kis játékomat:)

 

Silent Hill 3 Végigjátszás


A Silent Hill 3 nem túl hosszú játék, nem is túl nehéz, viszont elég mozgalmas. A történet különféle helyszínekre visz, és egyre csak bonyolódik. A végigjátszás mellett szeretnék egyúttal történeti áttekintést adni. Azoknak ajánlanám csak, hogy ezzel együtt haladjanak, akik nem állnak az angollal valami jól, de szeretnék tudni, hogy mégis mikor mit vár tőlük ez a magával ragadó pszichohorror-mese. Ennek érdekében nemcsak utasításszerűen írok, hanem feladvány és megoldás szintjére lebontva vezetem végig a kényesebb részeket.
Még mielőtt belevágnék, egy-két megjegyzés: ha azt írom balra, az aktuális kameraállástól függetlenül mindig Heather bal oldalát jelenti. Arról, hogy hol vannak a gyógyszerek, kötszerek és töltények, nem írok külön: mindig mindenhol vegyétek fel őket! Ugyanígy a felbukkanó ellenfeleket mindig legjobb tudásotok szerint mészároljátok, én a kézifegyvereket javaslom, de nem kell aggódni a töltény miatt sem, ha ésszel használjátok, mindig lesz elég. Azt sem mesélem el, hogy hova nem lehet („the lock is broken…”), vagy nem kell bemenni, csak a továbbjutás útja felé mutatok. Mindig minden helyszínt kutassatok jól át, és kövessétek a térképet a lehetséges irányokba, én csak a kiemelt pontokat fogom tárgyalni részletesebben. Még egy tipp: ha egy ellenfél méretes, nem biztos, hogy veszélyesebb. A nagyok általában lomhák, nehezen érnek utol, nagy szabad térben könnyen kikerülhetőek. Kezdjünk neki!

„Vidám”park

Egy élőhalott vidámpark és egy epilepsziás görcsben rángatózó véresszájú hintaló víziójával nyit a sztori. Teljesen lineáris helyszín, a végén fel a lépcsőn, és tovább a sínek mentén. Videóbejátszás következik, miután…

A Plaza

…a Plazaban ébredünk rémálmunkból és úgy tűnik, minden rendben. Találkozunk Douglas-szel, a magándetektívvel, aki elmondja, hogy valaki, aki nyomoztatott utánunk, szeretne találkozni velünk, és mindez a születésünkkel kapcsolatos. Zaklatása elől a WC-ben nyerünk menedéket, egy furcsa piros jel van a tükrön, amely fejfájást okoz, ha ránézünk (a PS2-változatban ilyeneknél lehet menteni, de mi PC-sek bárhol menthetünk). Másszunk ki az ablakon, majd menjünk be a hátsó kijáraton. A személyzeti rész után a hallban másszunk a félig leengedett redőny alatt. Egy szörny épp az eladót lakmározza, de még a videóban elintézzük frissen szerzett pisztolyunkkal. Menjünk ki a hátsó ajtón, ismét személyzeti átjáró jön. A falról vegyük le a Plaza térképét, mely megjelöli a járhatatlan részeket is. Az egyik tárolóban a deszkák alatt egy kulcsra lelünk. Probléma#1: nem tudjuk kivenni szabadkézzel. A üzletekkel teli körfolyosón a My Bestseller bolt kirakatát egy lakat zárja, csak a pékségbe tudunk bemenni, ott vegyük fel a hosszú csipeszt. Megoldás#1: Ezzel már ki tudjuk venni a korábbi kulcsot a deszkák alól. Ez nyitja az előbb említett lakatot, menjünk be a boltba!
Odabenn egy biztonsági kódos ajtót találunk. Probléma#2: Nem tudjuk a megfelelő kódot. Kicsit odébb észrevehetünk öt könyvet a földön heverve, a könyvgerinceken furcsa jelekkel. Megoldás#2: Ha megfelelő sorrendben rakjuk őket vissza a polcra egymás mellé, hogy a jelek illeszkedjenek egymáshoz, akkor egy számsor jön ki, ez adja az ajtónyitó kódot.
Az újabb folyosón találkozunk Claudiával, aki elmondja, hogy nemsokára újjászületik a Paradicsom, és ebben nekünk jelentős szerepünk lesz, csak vissza kell emlékeznünk az igazi valónkra. Furcsa rosszullétet okoz a jelenléte, majd eltűnik. Menjünk utána, majd szálljunk be a liftbe! A szellőzőn beesik egy rádió. Ez jelzi majd mindig furcsa zajjal, ha szörnyek vannak a közelben. A lift megindul és egy zord, lepusztult világba érkezünk.

A Plaza – pokoli változat

Menjünk a folyosó legtávolabbi végébe, át a leghátsó ajtón, amely bejuttat a nyilvános részbe! A bal szemközti ajtón túl felfedezhetünk egy lenyitható létrát, amelyen visszajuthatunk a második emeletre. Probléma#3: Még az asztalról állva sem érjük el a létrát, kéne valami, amivel lejjebb engedhetjük. A térkép jelzi a WC-ket, az egyikben vegyük fel a vegytisztítót, a tőle balra lévő helyiségben pedig a lámpát! Hogy meglássuk hol van, kapcsoljuk le a villanyt! A folyosón másszunk át a redőny alatt! Menjünk abba a butikba, ahol már jártunk és vegyük le a vállfát a fogasról az ajtó mellett. Megoldás#3: Ezzel lejjebb tudjuk húzni a létrát.
A második emeletről menjünk fel a harmadikra! A jobb oldali első ajtón túl van egy étterem az egyik asztalon a hírhedt sült kutyával, vegyük ki a gyomrából a kulcsot! A nem mozgó mozgólépcsőkkel szemben van egy ajtó egy piros holddal, egy golyó lenyomatú bemélyedéssel. Probléma#4: Nem tudjuk kinyitni. Menjünk a másodikra a TV-k felé, az egyiket bekapcsolhatjuk. A TV-s üzlettől jobbra az ékszerboltban vegyük ki a diót a vitrinből! A hátsó ajtón egy folyosóra jutunk, amelyiken az egyik ajtót a kutya gyomrából származó kulcs nyitja. Az étteremben vegyük fel a vascsövet, majd menjünk ki a dupla ajtón! A körfolyosóra érkezünk, ahol korábban már jártunk, menjünk be a pékségbe ismét, vegyük fel a mosogatóról a fertőtlenítőt, majd a hátsó ajtón át menjünk egészen a nagy ventilátorig. A balra lévő ajtón túl Probléma#5: bogarak állják el az utunkat. El kéne pusztítani őket, odabenn van egy vödör is. Megoldás#5: Kapcsoljuk ki a ventilátort odakinn és keverjük össze a vegytisztítót és a fertőtlenítőt a vödörben, majd kapcsoljuk vissza a ventilátort, ami az oldatból áramló gázt a bogarak felé viszi, és kiirtja őket. Menjünk tovább a furán kanyargó nagy csarnokba, onnét pedig a sportboltba. Itt találunk egy diótörőt, törjük fel vele a diót, amiből egy holdkő nevű gyémánt esik ki. Megoldás#4: Ez illik a holdas ajtón a résbe a harmadik emeleten.
Újabb csarnokba jutunk, másszunk le a létrán, és küzdjünk meg a nagy féreggel. Amint elpusztítottuk, a Plaza ugyanolyanná válik, mint volt. Douglas már vár ránk a bejáratnál, kiderül, hogy őt ugyan Claudia bérelte fel a megkeresésünkre, de valójában semmi köze a szörnyűségekhez, és nem tud többet nálunk, de a bizalmunkat nem sikerül elnyernie, inkább elindulunk haza metróval.

A metrócsomópont

A Hazel Street-i metrómegállóban több irányba is mennek járatok. Mi a Bergen Streeten lakunk, vegyük efelé az irányt! Olvassuk el a jegyautomatákon az újságcikket egy itteni balesetről, majd haladjunk át a jegyellenőrző helyen, és kövessük mindig a Bergen Street kiírást, két irányba is visz a lépcső, de sajnos nem jön járat. Miután erről meggyőződtünk, induljunk visszafelé és próbáljuk a többi irányt. A St. Renata College felé, a lépcsőfordulóban találunk egy magazint, amely a földön ragadt, balesetben vagy öngyilkosság által elhunyt lelkekről szól. Ha továbbmegyünk lefelé, a peronról valaki lelök a sínekre. Kapaszkodjunk vissza, mielőtt elütne a metró. Menjünk a Powell Garden irányába. A teremben, ahova megérkeztünk, két leágazás torkollik ugyanabba a folyosóba: ha jobbra megyünk, láthatjuk, hogy a két kapu közül az egyik van csak zárva lakattal, a másikat egy összecsavarozott lakat védi. Probléma#6: Nem tudjuk kinyitni szabad kézzel. A másik irányba az egyik kapu már nyitva is van, azon túl találunk egy villáskulcsot. Megoldás#6: Ezzel kinyithatjuk a láncot! A lerobbant metróvagonban sörétes puskára lelünk. Menjünk vissza a lépcső felé, de most hátra, ahol még tovább vezet az út lefelé, menjünk a Berger Street felé. Menjünk egyenesen a korlátig, amíg nem változik meg a nézőpont. Egy ajtóra leszünk figyelmesek, ugorjunk a sínekre és próbáljuk meg kinyitni. Zárva van, siessünk vissza a peronra. A kocsik megállnak, és egy távoli ajtó kinyílik; a vaskapun, majd a lépcsőkön át közelítsük meg és menjünk át rajta, küzdjük át magunkat a vagonokon, majd amint megáll a járgány, pattanjunk le!

Ismeretlen megállóhely

Ahogy kiszálltunk a vagonból, menjünk mindig a lehetséges irányba, a buzogányos teremben van a térkép. Az egyik sikátorban találunk egy üres borosüveget. A két Machine Control Room közül az elsőben találunk egy létrát, amely lefelé vezet, de Probléma#7: nem tudunk lemenni az olajos vízzel teli gödörbe. Balra van egy gép, amely nem működik, mert az üzemanyagtartály üres. A második helyiségben jobbra találunk egy kerozintartályt, csak kéne valami, amiben elszállíthatjuk a naftát. Megoldás#7:Töltsünk az üres borosüvegbe kerozint, öntsük át a géptartályba, kapcsoljuk be, és a gép el fogja vezetni az olajos vizet. Menjünk le a létrán és előre, amíg nem jutunk a csatornába! Egyik irányban egy hajszárítót vehetünk fel, a másikban egy teremben veszélyre figyelmeztető táblát találunk. Egy véres hidat láthatunk. Probléma#8: Egy brutális víziszörny csap le minden átkelőre, valahogy ki kellene ütni. Megoldás #8: Balra van egy konnektor, dugjuk be a hajszárítót és dobjuk a vízbe, majd az elektrosokk után hagyjuk el a csatornát.

Hill Top Center

Kerüljük meg jobbra az épületet, majd menjünk be a dupla ajtón! Kövessük a folyosót és menjünk fel az ötödik emeletre, ott lökjük le a matracot a lyukon, és ugorjunk rá! Másszunk ki az ablakon, kerüljük meg a sarkot, majd másszunk be a nyitott ablakon az irodába! Az irodaajtón túl menjünk be a Monica’s Dance Studióba, majd a szemben lévő ajtón túl vegyük fel az épület térképét, és legyünk figyelmesek a félig zárt fiókra, amelyben egy kötél van. Probléma#9: A fiók nem nyílik. A lift ajtaja is csak félig van nyitva. Probléma#10: Nem tudjuk szétfeszíteni szabad kézzel. Menjünk ki a kijáraton a lépcsőházba! Menjünk az ötödik emeletre és be azon az ajtón, amelyre az van írva: Gallery Of Art. Egy képcsarnokba érkezünk, menjünk át a hátsó ajtón! Balra egy csavarhúzót vehetünk fel, jobbra pedig az új fegyvert, a katanát. Hagyjuk el kiállítótermet, és menjünk át szembe az autóalkatrész-cég irodáihoz. A folyosón a második kanyar után, balra az első az irodában találhatunk egy kocsiemelőt, amellyel Megoldás#10: szétfeszíthetjük a harmadik emeleti liftajtót, de előbb térjünk vissza a Monica’s Dance Studióba, mert Megoldás#9: A csavarhúzóval kinyithatjuk a fiókot és kivehetjük a kötelet, és rögtön használhatjuk is a szétfeszített liftnél a liftaknába ereszkedéshez.
A második emeleten menjünk be a térkép bal oldalán lévő középső Echo feliratú ajtón, és menjünk előre két helyiséget, amíg nem érünk el egy fürdőkádhoz. Nyissuk meg a csapot. Vér kezd jönni belőle, és megváltozik, rémálomszerűvé változik az egész környezet.

Hill Top Center – pokoli változat

Menjünk vissza a főfolyosóra, a térkép bal felső sarkában lévő helyiségbe betérve megismerkedhetünk Vincenttel, aki szintén jobban ismeri a saját történetünket, mint mi magunk. Elmondja, hogy Claudiát az anyánk őrjítette meg, és rámutat arra, hogy úgy látszik, apánk sok mindent nem mondott el nekünk. Nem fogadjuk a bizalmunkba, úgyhogy kimegyünk. Vegyük fel az oxydolt a teremben! Menjünk le az első emeletre lifttel, és menjünk be a térkép jobb felső sarkán lévő helyiségbe (Last Drop Café), vegyük ki a fagyasztott májat a hűtőből! Még egy látványossága van ennek a szintnek: egy nagy szörny, amely a két lift által közzé zárt folyosón állja el az utat. Probléma#11: Nem tudunk miatta áthaladni. Előtte van egy mesekönyv, amely egy falut támadó monstrum legyőzésének történetét mondja el, de a mese vége hiányzik. A térkép bal oldalán zárt ajtóba ütközünk.
Menjünk tovább felfelé az ötödik emeletre! A térkép bal alsó sarkában lévő helyiségbe menjünk be és vegyük fel az asztalról a gyufát, majd menjünk be a korábbi képtárba! Egy új kép lesz szemben a falon. Probléma#12: Egy rejtvény a lángban jelöli meg az utat, meg kéne fejteni! Megoldás#12: Kombináljuk a vödörben az oxydolt és a májat a gyufával, a kép felgyullad és mögötte megnyílik egy titkos folyosó, amelyen át a negyedik emelet zárt részeire juthatunk. A lépcsőfordulóban elolvashatjuk a mese folytatását, de még mindig nem lesz teljes a kép. Haladjunk a térképen a bal felső sarokban lévő helyiség felé, vegyük fel a pénzérmét, majd dobjuk be az italautomatába! A kiadott üdítő dobozában egy kulcsra lelünk, ez nyitja az első emelet zárt ajtaját. Odabenn találjuk a mese befejezését, és ahogy felolvassuk a záró átkot, a szörny eltűnik az útból. Kifelé a kijáraton!

Heather apertmanja

Menjünk balra, ahogy kiértünk az ajtón, és még egyszer balra, a sikátorban lesz a lakásunk, a földszint 102-es számú szoba. A lakásban apánkat holtan találjuk, megölték. Ahogy elkezdjük követni a tettes nyomait, Claudiára bukkanunk a tetőn, aki elmondja, hogy bosszút állt, amiért az apánk elvett minket tőle, másrészt fel kellett tölteni a szívünket gyűlölettel, mert ez kell ahhoz, hogy a megfelelő pillanatban készen álljunk az isteni feladatra. Nem tudunk elégtételt venni rajta, mert ránk szabadít egy szörnyet, és meghagyja, hogy Silent Hillben vár majd ránk. A szörnyet pisztollyal lehet a legkönnyebben legyőzni, akkor kell lőni, amikor épp felemeli a késeit, vagy amikor háttal áll nekünk.
Odabenn újra találkozunk Douglas-szel, aki lelkifurdalást érez a történtek miatt és elvisz minket Silent Hillbe. A kocsiban emlékezni kezdünk, rájövünk, hogy Claudia testvérének, Alessának vagyunk a reinkarnációja, akit a saját anyja áldozott fel a hitéért. Apánk ölte meg azt az „istent”, akit Alessa szült, és magához vett bennünket az újra megjelenő Alessától. Claudia általunk akarja újra teremetni az istenét.

A kórház

Vincent meghagyta, hogy keressünk egy bizonyos Leonard nevű embert a Silent Hill-i kórházban - a térkép alapján menjünk oda! Rögtön a bejárattal szemben felvehetjük a kórház térképét. Menjünk először a Doctor’s Lounge nevű helyiségbe, ahol két betegről olvashatunk, az egyik Leonard, akit keresünk. A másik egy Stanley Coleman nevű ember. A Visiting Roomban találunk egy naplót és egy babát, amelyet Stanley Coleman hagyott itt számunkra. Menjünk tovább abba a szárnyba, ahol a szobák vannak, a C4 Stanley szobája volt, újabb naplórészlet és újabb baba vár majd minket, a falra pedig különböző tárgyakat erősített, többek közt egy kulcsot. Probléma #13: Nem tudjuk kiszedni. Menjünk a lifttel (E-vel van jelölve a térképen) a második emeltre, a Woman’s Locker Roomban vegyük fel a sprayt és a körömlakklemosót, majd menjünk vissza a folyosón, amelyen bementünk, és a végén jobbra. Egy számzáras ajtót látunk, mellette a táblán egy rejtvényt, amelynek eredménye fogja kiadni a négy megfelelő számjegyet. Probléma#14: A rejtvény: Az első nagyobb, mint a második, a második kétszerese a harmadiknak. A harmadik kisebb a negyediknél, a negyedik fele az elsőnek. Megoldás#14: 8634. Ha bemegyünk a jobbra lévő dupla ajtón, egy hullát láthatunk, a kezén a tetoválás azt mondja: „a startidő lesz a kulcsom”. Az orvosi jegyzék leírja, hogy az M4-es szobában halt meg, menjünk oda! Odabenn egy csörgő ébresztőórát találunk és egy számzáras bőröndöt. Nyomjuk le az órát, majd Probléma#15: Próbáljuk megfejteni a kódot! Megoldás #15: Állítsuk be azon időpontnak megfelelő számsort, amelyet a csörgő órán láttunk, és a bőrönd kinyílik. Vegyük ki belőle a fényképezőgépet! Menjünk vissza a második emeletre a C4-es szobába. Megoldás#13: Ki tudjuk venni a körömlakklemosó segítségével a falba ragadt kulcsot. Ez a lépcsőház kulcsa, ami eddig zárva volt mindkét emeleten, használjuk ahhoz! Menjünk le a földszintre, ahol egy felborult tolókocsit és vérnyomokat találunk, követve ezeket vegyük fel a gépfegyvert, majd menjünk be a folyosókanyarban lévő szobába, ahol fényképezzünk be a szekrény mögé! Egy szám van a háta mögé írva, használjuk ezt kódként a harmadik emeleti helyiségnél a lépcsőfeljáróval szemben! Menjünk végig a nyitható betegszobákon. Az egyikben Stanley utolsó levele figyelmeztet Leonarddal kapcsolatban, egy másikban pedig maga Leonard hív minket telefonon. Elmondja, hogy ő Claudia apja, és hogy ő is szeretné megállítani a lányát, amihez a segítségünket kéri, és jelzi, hogy a második emelet végén van az egyik szobában, menjünk oda!
A betegfolyosó végén lesz egy új ajtó, menjünk át ezen, egy labirintusba kerülünk, amelyben csak egy ut járható. Kövessük, majd amikor két ajtó közé záródunk, egy víziót láthatunk Alessáról a kórházban. Ezután minden ismét eltorzul.

A kórház – pokoli változat

Menjünk előre a folyosón, majd fel a létrán, az Examination Roomban egy fejjel lefelé lógó hullát láthatunk, akinek a nyakából csöpög a vér. Menjünk tovább, egészen a liftig, majd menjünk vissza a második emeletre. Irány a Woman’s Locker Room, ahol egy műanyag zacskót vehetünk fel. A Man’s Locker Roomban furcsa telefonbeszélgetésre kerül sor. Menjünk le az alsó földszintre (B3), ahol tíz ágy van a szobában, ezek közül négyen van letakarva hulla, az ágyak számozottak. Probléma #16 A falon egy páncélszekrény van, rajta egy képpel, és a képen 1-től 4-ig római számokkal. Négy számból áll a kombináció is. Megoldás #16: A római számok sorrendjének kell megfeleltetni érték szerint növekvő sorban a letakart ágyak számait, és azt beállítani a záron. Egy kulcs lesz a szekrényben, amellyel egy első emeleti szobát nyithatunk. Ezen átjuthatunk egy szobába, ahol egy oltárt találunk, és az élő áldozatok szükségeséről olvashatunk, de Probléma #17: nem tudunk mivel áldozni, kéne valami, ami élő áldozatra emlékeztet. Megoldás #17: Töltsük meg a műanyagzacskót a harmadik emeleti hulla csöpögő vérével és használjuk fel itt! Új járat nyílik meg, melyen keresztül lejuthatunk a csatornába. Sajnálattal tapasztalhatjuk, hogy Leonard sem épp olyan, amilyenek elképzeltük, kiderül, hogy ő Claudia őrületét csupán abban látja, hogy ő a hitetleneknek is megbocsátana, de valójában ugyanazt az utat erőlteti, mint lánya. Bánjunk el vele! A harc után találunk egy talizmánt, amit Leonard Pecsétként emlegetett. Hagyjuk el a kórházat és menjünk vissza a motelszobába.
Videóbejátszás következik: Vincent vitája Claudiával, melynek során nem sikerül őt meggyőzni szándékai helytelenségéről. Mire visszaérünk a motelbe, Vincent vár csak ránk, átadja Douglas üzenetét, miszerint Claudiát a tó másik oldalán lévő templomban találjuk. A vidámparkon keresztül vezet oda az út.

A vidámpark

Ismerős hely következik, a rémálmunk megvalósul, tegyük ugyanazt, mint annak idején is. Azzal a különbséggel, hogy a körfolyosón most menjünk be a szuvenír boltba, ahol ledőlnek az egyik polcról a dolgok, ott egy kulcsot vehetünk fel. Ez nyitja a hullámvasút vezérlő termét, állítsuk át a kapcsolót, majd induljunk meg a síneken! Most sem kerülhetjük el a hullámvasúttal való találkozást, lenn landolunk egy konténerben. Menjünk át a kísértetkastélyon, a végén mindig meneküljünk a tűz elől a lehetséges irányba. Balra lesz egy zöld kapu, jobbra pedig egy körhinta, szemben egy másik zöld kapuval. Menjünk be az első kapun, a színpadról vegyük fel a piros cipőt, az egyik ülésről pedig a láncot. Menjünk vissza a másik zöld kapuhoz és gondolkodjunk el, hogy Probléma#18: hogy tudnánk kinyitni a kaput a körhinta segítségével? Megoldás#18: Kössük rá a lánc egyik végét a körhinta közepén lévő fogantyúra, a másikat a kapura, és üzemeljük be a körhintát! A menet feltekeri a láncot és kinyitja a kaput, menjünk be rajta!
Találkozunk a sebesült Douglas-szel, és tanúi lehetünk egy megindító beszélgetésnek, ami után meg is indulunk - pontot tenni a történet végére. Ha átmentünk a szembe lévő kapun, vegyük fel a jósdából a babafejet, és menjünk tovább, amíg két bábut nem találunk, Hófehérkét és Hamupipőkét, de Probléma#19: Valami mintha hiányozna még az összképről! Megoldás#19: Tegyük a cipőt Hamupipőke mellé és a babafejet Hófehérke kezébe! Kinyílik a balra lévő ajtó, menjünk át rajta! Haladjunk egészen addig, amíg nem lovas körhintát találunk, menjünk fel rá! A körhinta forogni és a lovak mozogni kezdenek. Probléma#20: Nem tudjuk megállítani. Ha megvizsgáljuk a lovakat, egészen élőnek tűnnek. Megoldás#20: Szúrjuk le az összes hintalovat, amíg mind meg nem áll. Ezután megjelenik Alessa emléke, küzdjünk meg vele! Ha legyőztük, az újabb megnyíló folyosó már a templomba vezet.

A templom

Ez a találkozás sem lesz a végső Claudiával, de megpróbálunk a lelkére beszélni (nem sok sikerrel), ráadásul közben rosszul is leszünk, Claudia közli velünk, hogy az Isten növekszik bennünk, és hogy már nincs messze az idő. Ahogy visszakapjuk az irányítást, vegyük fel az oltárnál az Éj szeme tarotkártyát és menjünk Claudia után! A gyóntatófülkében dönthetünk arról, hogy megbocsátunk-e neki. Vegyük le a falról a térképet és menjünk tovább! Ez a térkép folyamatosan fog rajzolódni, ahogy felfedezzük a templom újabb részeit. Az egyik szobában vegyük fel a magnókazettát, és figyeljünk fel egy képre, amely síró gyerekhangokat ad. Balra kanyarodva eljutunk a harangtoronyba, nézzük végig a képeket a falon. Véres nyomok vezetnek vissza a korábbi képhez a folyosón. Most már el tudjuk mozdítani, mögötte ajtót találunk. Újabb folyosóra érkezünk, kanyarodjunk el a mentén, majd az utolsó ajtó mögött találkozunk a könyvtárban Vincenttel, aki meg akar bizonyosodni róla, hogy nálunk van Metatron pecsétje. Egy könyvben tarotkártyákról olvashatunk, és találunk is egyet a helyiségben: a holdkártyát.
Menjünk vissza a folyosóra, és menjünk le egy emeletet a lifttel, majd ahogy leérünk, menjünk jobbra, a bal leágazásnál bejuthatunk egy szobába, ahol apánk naplóját olvashatjuk el. A hullaházban vegyük fel az akasztott emberes tarotkártyát. Menjünk vissza a liftes folyosóra, át a szöglet utáni harmadik ajtón, azon túl pedig az utolsó ajtón! Itt látszólag el van zárva az utunk, de ismét sírást hallunk, és véres lábnyomokat látunk, amelyek egy titkos átjáróhoz vezetnek. Abba a kórházi szobába érkezünk meg, ahol Alessa hét évig sínylődött, vegyük fel a Bolond tarotkártyáját és menjünk Alessa szobájába, ahol régi rajzain kívül egy kulcsot találunk a falon, és egy rejtvényt az ágyon, mely elmondja, miképp nyílik a szoba másik ajtaja. Probléma#21: Az ajtón kilenc foglalat van, és öt kártyát kell megfelelően elhelyezni bennük. Nekünk még csak négy van, de ha visszamegyünk az új kulccsal a templom elejére a legkorábbi zárt ajtóhoz, új szárnyba juthatunk! Itt elolvashatjuk Claudia naplóját, lejátszhatjuk a magnókazettát, és felvehetjük a Papnő kártyát!
Menjünk vissza Alessa szobájába, megfejteni a rejtélyt. Megoldás#21: A vers elmondja, hogy minden sorba kell kártyát tenni, de egyikben sem lehet három. Az akasztott embert az alsó sorban egyedül kell hagyni. A bal oldalra középre tegyük a papnőt, fölé az éj szemét, a jobb oldalra középre a bolondot, majd fölé a holdat - és az ajtó kinyílik. Lenn sor kerül a végső összecsapásra Vincent és Claudia között, Vincent kerül ki vesztesen. Hirtelen rosszul leszünk, amikor megkapjuk az irányítást, használjuk a nyakláncunkat! Claudiával a béltartalmunk egy újabb videó során gazdát cserél, amit ő annyira nehezen visel, hogy főellenséggé változik és már csak az ő leküzdése választ el minket a végső képsoroktól, hát csak ügyesen!

PC GURU

Címkék: végigjátszások

A bejegyzés trackback címe:

http://devilnevercry.blog.hu/api/trackback/id/tr56712361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Ádám Horváthzr4z 2013.09.25. 16:37:34

akkor mit csináljak ha a pláza pokoli részébe amikor megszerzem a lámpát a mellette lévő wcbe nincs ott a tisztítószer